Monday, February 22, 2010

Syuhada dapat hadiah???

Dah lama blog aku ni tak update ...

ntahlah, ada sbb aku macam malas nak update blog aku ni...

tp biarlah...

syuhada dapat hadiah lagi???
bertuah sungguh nasib anak ibu ni...

selalu dapat hadiah...

alhamdulillah...

syuhada dapat hadiah dari pengasuh dan ummi dia...

hadiah apa?

hadiah bajulah...

hari tu balik kg, cuti raya cina, ummi dia belikan baju untuk syuhada

baju tu sama macam baju danish...

seragam...cuma danish seluar...

syuhada skrit...

cantik tak??? tq ummi...

n bila hantar rumah hawa (pengasuh) lak,

pengasuh tu bagi syuhada baju lagi...

dah 2 pasang baju hawa bagi syuhada ni...

1 skrit, 1 baju sepasang...

bila saya tnya, kenapa beli baju syuhada byk2 ni...

dia cakap ala, baju murah2 jer...

apa2pun...ta untuk semuanya...

nanti leh belikan syuhada baju lagi

ni baju yang hawa (pengasuh) belikan untuk syuhada...
cantik tak?

yang ni lak baju yang ummi belikan untuk syuhada...
sama patern dengan danish..
bila syuhada pandai jalan, mesti comel pakai skrit kan...

tak sabar nak tggu syuhada pandai berjalan....

4 comments:

jijasakura said...

lama tak dengar berita shuhada..akak selalu buka blog shuhada ni.nak tahu citer shuhada.hehehe..awat ibu shuhada tak nak update..hehhehe..

Bonda Danish said...

rajin2 la bawak dia jalan..pimpin je dia..nanti lama2 ok la tu

My Little Princess said...

jijasakura

yer ker kak...
tq sbb support blog saya...
ada hamba Allah tu tak bagi letak gambar syuhada comot2...
tak cantik katanya...
dia macam tak suka jer...
hehehe...

My Little Princess said...

bonda danish..

sebenarnya syuhada dah boleh berjalan...
bila dia tengah sonok main, kita lepaskan dia boleh berdiri dgn sendiri dah berjalan 3-4 tapak tanpa dia sedar..
tp bila dia sedar, dia terus duduk...