Tuesday, February 23, 2010

Gaya Tidur Orang Kaya

Hai, nak tgk gaya tidur org kaya???
tgk pic syuhada ni...

ada macam org kaya tak?

Mudah-mudahan..AMIN...

dulu my husband cakap, masa saya pregnant, selalu tidur macam ni...

dia pun naik heran, kenapa saya leh tidur macam ni...

dia pernah tnya, tak lenguh ker kaki...

tp mana saya th, yang saya tidur macam ni...

dulu dia ada ambik pic saya tidur macam ni...

tp saya tak percaya...

saya cakap mungkin dia yang buat saya sytle macam tu...

tp bila saya tgk syuhada tidur macam ni...

barulah saya percaya...

menurun gaya ibu tidur busuk ibu ni...

hehehe..malu rasanya....

6 comments:

Wansteddy Tales said...

mimpi sedang duduk di kerusi empuk la tu. sungguh bergaya :)

Ibu Syuhada said...

wansteddy tales

mungkin la kot...
tengah mimi naik mercedes kot...
hehehe

HOn3YB33 said...

HALUUU...

JOM JOIN MY CONTEST..

BAJU KURUNG MENAWAN..

BAJU KURUNG @ KBAYA@ JUBAH DLL BAGI WANITA..

BAJU MELAYU BAGI LELAKI..

MARI RAMAI2 MMEMERIAHKAN CONTEST INI..

TQ...

Mazris Batrisya said...

nape la anak tu asik tak berbaju je..dah beli kan baju pun tak pakai juga

Ibu Syuhada said...

mama danish...

masa ni baru balik dari lcct
saja bawak dia jalan2 tgk kapal terbang...
sekarang cuaca panas sgt...
tu yang tak berbaju...
lagipun syuhada kan hebat...
hehehe

Ibu Syuhada said...

HOn3YB33

tq 4 ur invite