Monday, March 1, 2010

Penganti Ronaldo

ni lah pic syuhada ketika berjalan..baru pandai berjalan 3-4 hari ni...tp petang semalam bawak dia g padang kt kem ni, bagi bola sebiji...wah dah pandai menendang dia dalam walaupun 3 hari baru pandai berjalan...sbb tu saya pakaikan dia baju arsenal. kelab kegemaran ayahnya...sampai anak pun ada baju arsenal..baju ibu mana lak???

tgk la aksi syuhada...tak nak citer panjang2...

layan jer la yer....

ni baru kuar rumah...sonok sgt kuar...maklumlah baru dapat kaki...
saya dah besar tau...yeyeye...

nama saya suhada aka eduardo...
umur saya 1thn 4 bulan...

tendangan pertama dari syuhada..
are you ready??

wah, tekejut saya...
tendangan yang mantap...
kenapa tu, dah tkt ker?

lihat aksi ku...akulah bakal penganti ronaldo...
saya nak sain kontrak dengan ku??

5 comments:

Bonda Danish said...

comeinya anak ummi ni...

My Little Princess said...

bonda danish...

mmg la comei mcm ibunya..hehehe

jijasakura said...

sukanya dia main bola..seronok tgk shuhada dah pandai jalan...:)

My Little Princess said...

jijisakura

tq kak...
nila yang saya duk tggu2 selama ni..
akhirnya tercapai gak...
syukur alhamdulillah...

weiljohn44 said...

ssss