Wednesday, March 17, 2010

dapat hadiah lagi???

syuhada dapat hadiah lagi ker??? byknya hadiah syuhada ni...dah penuh rumah dgn permaiaan syuhada...

sebenarnya, hadiah ni dari ayah sempena syuhada keluar hospital...mmg ayah dah cakap, bila syuhada kuar jer dari hospital benda pertama yang ayah akan lakukan ialah belikan syuhada basikal...mungkin sebab sebelum syuhada di masukkan ke wad, ayah nampak anak jiran sebelah rumah naik basikal kot...

tak kisahlah, janji apa yang ayah katakan, telah ayah tunaikan...masa beli basikal ni kat kedai, syuhada tak nak bangun dari basikalnya..mungkin dia ingat, kami tak jadi beli basikal ni kot...bila saya dukung dia, mata dia duk tgk basikal jer....tkt kena tinggalkan basikal tu..hehehe...

bila letak basikal tu dalam bonet kete, dia marah, sbb tak nampak basikal tu, jadi terpaksalah letekkan basikal tu kt seat belakang...apa2 jerla syuhada...

ni la aksi syuahda bersama basikal barunya....





kasi syuhada tak sampai lagi nak kayuh...terpaksalah tolak pakai kaki...
bila tgk syuhada dapat main basikal di rumah, seronok rasanya...
yerla, sedih rasanya bila mengenangkan syuhada berada di hospital, walaupun ketika berada di hospital tak ada masalah, layanan bagus, makanan sedap, suasana seronok, tp tak sama berada di rumah sendiri...

ayah ibu sayangkan syuhada...

4 comments:

Bonda Danish said...

dah byk ker? meh la pass kat Danish pulak..

My Little Princess said...

bonda danish

meh la datang rumah, leh main maianan syuhda...tp dah tak ada rupa maianan dah...byk pecah...

anisalya said...

basikal sama macam yang Alya dapat.cuma colornye dark red...hehehe...

My Little Princess said...

anisalya

klu ikutkan hati tgk maianan budak2 ni, mmg leh jadi gila para ibu bapa ni...
tp kena tepuk beg duit dulu..hehehe