Monday, January 25, 2010

Permaianan Jet Ski Di Malaysia



Salam...hari ni saya nak story about my husband n my son...


tak tau la, apa peel mereka berdua ni...


husband selalu ajar syuhada main benda2 pelek...


bila sya th kenapa jadi macam tu, dia cakap ni pemaianan tradisional...


anak2 kena th...tp yerla, mana nak cari daun upih kt kem ni kan...

pastu husband cakap, manatau syuhada dah besar dapat sambung belajar kt jepun...

boleh dia main salji...

leh min jet ski...


sayap motor pun jadilah...


mula2, saya pun tertanya2 kenapa syuhada tunjuk2 sayap motor tu kt saya sambil merengek2...


saya panggil my husband...


husband cakap dia pernah tarik syuhada pakai benad tu...


patutla, syuhada merengek2, rupa2nya dia nak minta tarik dia pakai tu...


saya tak kuasa nak tarik dia...


terpaksalah husband tarik dia, sbb dia yang ajarkan...


pelek kan permainan mereka ni...


saya rasa tak ada ibu bapa yang buat macam ni...


alahai suami dan anakku ni...:P




1...2...3...sedia bergerak...

tgk syuhada dgn stedynya dah bersedia nak bergerak...



ayah cakap "moo...meh makan rumput ni"...

(ada ke ayah cakap macamtu kt syuhada...maelampau ayah ni..)




cepat ayah...laju lagi...

syuhada tgk apa tu....

tkt ker?




yeyeye...bestnya dapat naik maianan ni...


hahaha...ayah kena buli dengan syuhada...

im happy with my father now....



alamak, terlebih sudah...

malu la saya...

baru saya perasan saya tak pakai baju...

hehehe...

malunyer....maaf yer..:P

2 comments:

Sire Johhny Deep said...

haha...
sonoknye anak mike ngan ayahnyea...

komitmen camni lea patot ada....
thumbs up, great family!!

Ibu Syuhada said...

tq kulop_kudin...

kadang2 bikin pening kepala dgn 2 beranak ni...