Monday, April 19, 2010

Keputusan Cabutan Pertuah Mybabyshoponline






Salam, pertama sekali saya nak minta maaf atas kelewatan saya untuk updatekan keputusan ini...


ini kerana ada 2 masalah...


1) sibuk dengan kursus yang tak henti2...


2) masalah network..




semalam saya cuba meluangkan sedikit masa untuk membuat cabutan bertuah ini...juri adalah my husband n my baby syuhada...




mungkin saya tak dapat nak senaraikan semua contestant2 yang join contest ni...


alhamdulillah ada 64 org yang join semua conmtest ni...tq atas support u all...


saya hargai sangat2...


hadiahnya adalah playset basketball..(brand basketball)


dan pemenangnya adalah....


no 13...

13) http://sarah-rinduselalu.blogspot.com/2010/03/cabutan-bertuah-mybabyshoponline.html

tq kepada sarah...
yang lain2 tu cuba lagi...
insyaAllah saya akan cuba 1 lagi contest kepada para pelanggan saya...

0 comments: