Tuesday, January 12, 2010

Pampers4Free Giveaway




Pampers4free ni anjuran http://wansteddy.blogspot.com

Nak Pampers Saiz L
tq...


Ini merupakan giveaway pertama anjuranku. Hadiah utama pampers jenama pureen bersaiz (M) dan (L). Giveaway ini dimulakan pada hari ini (5 Januari 2010) sehingga (5 Februari 2010). Sesiapa sahaja boleh menyertai giveaway ini. Jika berminat hanya perlu lengkapkan syarat ringkas seperti di bawah:

Syarat Mudah:

1) Beritahu saiz pampers yang dikehendaki korang. Pilih samada saiz (M) atau (L) sahaja.


2) Dah setel tinggalkan link giveaway korang dalam kotak komenku dan dalam blog Fitrah Cinta. Kalau korang tak boleh tinggalkan link giveaway korang melalui kotak komen, tinggalkan link tersebut pada kotak chatbox aku dan penaja giveaway ini di sidebar.

3) Wajib jadi follower dan addlink blog penaja bersama giveaway ini: Sari dari blog yang super sweetnya Fitrah Cinta. Ini link blognyer Fitrah Cinta.

Pemenang dipilih melalui cabutan bertuah. Antara hadiah-hadiahnya ialah:


Hamper mini Pureen I:
1) Pampers size (M), Bedak, Losyen, Baby Oil dan Baby Bath jenama Pureen
2) Pampers size (L), Bedak, Losyen, Baby Oil dan Baby Bath jenama Pureen





Hamper mini Pureen II:
1) Bekas botol susu, Pampers size (M), Nappy rash cream dan Bedak jenama Pureen




Hadiah spesel:
1) CD Printed corak spongebob



Tak perlu jadi follower atau addlink blog aku. Tapi kalau korang sudi jadi follower dan addlink blog aku, harap korang maklumkan dalam kotak komen blog aku yep. Aku akan buat kunjungan balas jadi follower dan addlink blog korang sekali. Sangat adil gitu. kuikuikui...

0 comments: