Thursday, January 14, 2010

Hadiah Untuk Syuhada
Sejak akhir2 ni aku sibuk duk masuk giveaway sana, giveaway sini, tp tak ada rezeki nak menang lagi...
masuk pun untuk sonok2 sambil berkenalan dgn blogger2 lain...
hari ni aku nak berciter ttg hadiah yang ayah dia beli untuk syuhada...
baru2 ni kami belikan syuhada stroller baru...
dulu syuhada mmg tak suka naik stroller...
dia rimas...
dia just akan duduk dalam kereta tolak yang besi zaman dulu tu...
tp bila fikirkan bila nak berjalan susah...
nak dukung tak larat...
berjalan tak tahu lagi...
jadi kami ambik keputusan beli stroller untuk syuhada...
cantik tak stroller ni...
harga stroller ni???
dalam rm500 gak...
tp tak apalah, leh guna untuk adik dia nanti kan....
insyaAllah....
tgklah pic stroller syuhada...
cantik tak????
cantik tak stroller baru saya ni...
jgn jeles tau..
ayah beli untuk saya ni....

Ayah, kenapa tangkap gambar syuhada tak berbaju ni...
malulah syuhada...

nampak kecik lak saya kan...
sebenarnya stroller ni yang besarkan...
bukan saya yang kecik..:P

tp sekarang syuhada dah ada hobi baru....
nak th apa?
dia bukan nak duduk dalam stroller
tp nak tolak stroller lak...
alamak, apa dah jadi dah...

0 comments: