Thursday, January 14, 2010

Contest : My Little Helper


Gambar Pilihan

Nama : nur Najwa Syuhada Bt Mohd Syarmizi
Umur : 1thn 2 bulan
Tarikh Lahir : 28/10/2008
Jantina : Perempuan


Contest ni anjuran http://wanfida.blogspot.com


Syaratnya mudah sahaja.. sbb saya taknak contestant pusing2 kepala nak pikir dan buat banyak kerja. Saya akan buat semudah2 yang boleh ok!!! Sebab saya nak contestant enjoy je join contest ni. Tak mau pusing2 kepala tawww ;-)

1. Tak wajib menjadi follower saya @ letak url saya di list side bar blog masing..(kengkadang kesian tgk blogger yg dah panjang berjela list blog dia kannnn..). Tp kalau nak letak pun saya suke ajerrr.. janji seikhlas hati.. hehe.

2. Anda mesti ade blog! Sbb penyertaan anda perlu ditempek di dalam blog masing2....

3. Perkara yg perlu ada dlm entry: Logo contest dan tulis link url blog saye (http://wanfida.blogspot.com/).

4. Uploadkan sekeping gambar anak anda yg berumur 1 - 4 tahun sama ada girl @ boy yang sedang sibuk membantu ibu @ bapanya . Tak kiralah sedang basuh kain ke... sidai kain ke dan pelbagai kerja2 rumah ;-) .Sbb nya.. sy sgt sejuk hati melihat anak2 yg rajin tolong mama dan papanya. Jd sy nak tgk macam2 ragam anak2 yg menolong ibu bapanya!.

5. Dan, setelah selesai semua.. letakkan url contest anda dalam petak comment saya.


Hadiahnya macam mana pula???
Saya akan memilih 3 orang pemenang
Tp kalau tetiba sy bermurah hati.. sy akan tambah hadiah. Jd doa2 la semoga sy baik hati di tahun 2010 ini ;-)
Hadiah akan saya putuskan setelah memilih pemenang. Takut tak bersesuaian dengan pemenangnya pulak kan..
....................................................................................................................

Contest akan dibuka mulai hari ini : 5 Januari 2010 sehingga 29 Januari 2010.
.
** Note: Saya akan menyemak penyertaan anda pada malam hari dan tinggalkan komen setelah sy visit penyertaan anda. Jd siang hari jgn u all risau2 i tak visit2 yek ;)

0 comments: